Повернення товарів
Відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення і/або обмін товару допускається за умови дотримання наступних умов:
• Товар не був у використанні, не зняті відповідні ярлики, бірки, захисні плівки, збережена упаковка;
• Відсутні сліди експлуатації товару. Немає плям, потертостей, розривів, подряпин, забруднень або інших слідів використання;
• З дня отримання товару пройшло не більше 14 днів.
За умови недотримання будь-якої з перерахованих умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні товару.
Як повернути товар
Щоб оформити повернення:
1. Переконайтеся, що відправляєте товар в тому ж комплекті, в якому отримали його.
2. У посилку обов'язково вкладіть товарний чек і Заяву на повернення за зразком.
3. Відправте посилку з оплатою відправником до відділення «Нова Пошта».
Реквізити для відправки
м. Київ, відділення «Нова Пошта» № 447 (вул . Велика Васильківська, 143/2)
Отримувач: ФОП Клюгвант Поліна Аркадіївна
Контактний номер телефону: +38 063 414 05 06
Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника «Нова пошта» і сплачується відправником. Оголошена вартість товару, що повертається, повинна бути рівною вартості, зазначеної в товарному чеку, який ви отримали разом із Замовленням. Увага! Відправка Товару на повернення здійснюється без вказівки післяплати, інакше Продавець не отримає посилку і вона повернеться назад Покупцеві.
Повернення грошових коштів за Товар
У разі оплати карткою через платіжний сервіс WayForPay, у відділенні «Нова Пошта» або готівкою кур'єру адресної служби «Нова пошта», – повернення грошових коштів здійснюється відповідно реквізитам, зазначеним в Заяві Покупця на повернення.
Термін повернення грошових коштів – 7 банківських днів, однак цей термін може бути збільшений через затримки, пов'язані з обробкою транзакцій.